ulmb 2
NVIDIA wprowadza drugą generację technologii Ultra Low Motion Blur. Obraz będzie wyraźniejszy i to bez spadku jasności
NVIDIA wprowadza drugą generację zaprezentowanej w 2015 roku technologii G-SYNC ULMB (Ultra Low Motion Blur). Ma ona zapewnić dużą poprawę w ostrości obrazu i redukcji zjawiska ghostingu nawet przy wysokich częstotliwościach odświeżania obrazu w monitorach gamingowych. Dzięki technologii ULMB 2 możemy uzyskać również dwukrotnie wyższą jasność obrazu (przy zastosowaniu stroboskopowego podświetlenia) i nawet powyżej 1000 Hz we współczynniku Motion Clarity.
NVIDIA GeForce RTX 50 - poznaliśmy specyfikację rdzeni dla kart graficznych Blackwell. Jest kilka rozczarowań
NVIDIA zmienia cykl wydawania układów graficznych. Nadchodzi lawina nowych modeli, które będą się ukazywać co roku
Historia PurePC bez cenzury z okazji 18. urodzin - Początki bywały trudne, jednak wyszliśmy na prostą i pozostajemy niezależni
Test smartfona Google Pixel 8a - czysty Android z 7-letnim wsparciem i genialny aparat. Czy trzeba czegoś więcej?
18. urodziny PurePC! Mega konkurs i kilkadziesiąt nagród do rozdania - karty graficzne, procesory, laptopy i wiele innych