tryb stroboskopowy
NVIDIA wprowadza drugą generację technologii Ultra Low Motion Blur. Obraz będzie wyraźniejszy i to bez spadku jasności
NVIDIA wprowadza drugą generację zaprezentowanej w 2015 roku technologii G-SYNC ULMB (Ultra Low Motion Blur). Ma ona zapewnić dużą poprawę w ostrości obrazu i redukcji zjawiska ghostingu nawet przy wysokich częstotliwościach odświeżania obrazu w monitorach gamingowych. Dzięki technologii ULMB 2 możemy uzyskać również dwukrotnie wyższą jasność obrazu (przy zastosowaniu stroboskopowego podświetlenia) i nawet powyżej 1000 Hz we współczynniku Motion Clarity.
NVIDIA zmienia cykl wydawania układów graficznych. Nadchodzi lawina nowych modeli, które będą się ukazywać co roku
AMD Radeon RX 8000 - architektura RDNA 4 skupi się na Ray Tracingu. Z kolei RDNA 5 ma być zbudowane od podstaw
Test laptopa Apple MacBook Air z procesorem M3. Całkiem wydajny i elegancki, ale czy warty swojej ceny?
Intel prosi producentów płyt głównych o zmianę domyślnych ustawień BIOS-u. Sprawa ma związek z niestabilnością procesorów
Test procesorów Intel Core i5-12400F vs AMD Ryzen 5 5600 - Sześć rdzeni do 600 złotych. Porównanie tanich i popularnych modeli