wypełnienie generatywne
Sztuczna inteligencja, a branża gier. Producenci zdradzają, do czego jest wykorzystywana. Ankieta omawia dużo więcej kwestii
Coraz więcej producentów otwarcie przyznaje, że do tworzenia gier wykorzystywane są narzędzia AI, takie jak chatbot ChatGPT, generator obrazów DALL-E, czy też Wypełnienie generatywne od Adobe. Obecnie każda branża przechodzi lekką metamorfozę pod tym względem, a skutki tego procesu widzimy tak naprawdę już dziś. Jednak główne wykorzystanie nowych narzędzi przez twórców wcale nie jest tak oczywiste, jak mogłoby się początkowo wydawać.
Adobe już niebawem wprowadzi limity, które będą dotyczyć usług związanych z modelem sztucznej inteligencji Adobe Firefly
Jakiś czas temu firma Adobe zaprezentowała swój model sztucznej inteligencji o nazwie Adobe Firefly. Dzięki niemu w usługach firmy możemy wygenerować obrazy, tekst o jakimkolwiek wzorze, czy też skorzystać z funkcji Wypełnienie generatywne. Do tej pory każdy użytkownik mógł korzystać z omawianych funkcjonalności za darmo (w przeglądarce) lub w ramach swojego abonamentu. Firma wprowadza jednak zmiany, które już niebawem zaczną obowiązywać wszystkich.
NVIDIA zmienia cykl wydawania układów graficznych. Nadchodzi lawina nowych modeli, które będą się ukazywać co roku
AMD Radeon RX 8000 - architektura RDNA 4 skupi się na Ray Tracingu. Z kolei RDNA 5 ma być zbudowane od podstaw
Test laptopa Apple MacBook Air z procesorem M3. Całkiem wydajny i elegancki, ale czy warty swojej ceny?
Intel prosi producentów płyt głównych o zmianę domyślnych ustawień BIOS-u. Sprawa ma związek z niestabilnością procesorów
Test procesorów Intel Core i5-12400F vs AMD Ryzen 5 5600 - Sześć rdzeni do 600 złotych. Porównanie tanich i popularnych modeli