subskrypcja gier
Większość dzieci zamiast gier w pudełku, woli pod choinkę dostać cyfrowe waluty i subskrypcje
Raport Entertainment Software Association potwierdza badania wskazujące, że fizyczna sprzedaż gier umiera. Podczas gdy 72% dzieci w wieku od 10 do 17 lat w Stanach Zjednoczonych chce pod choinkę czegoś związanego z grami wideo (86% chłopców, 59% dziewcząt), to najbardziej pożądaną rzeczą jest... jakaś forma subskrypcji gier. Kolejnymi dwoma najpopularniejszymi prezentami są konsole (39%) oraz gamingowe akcesoria (32%).
NVIDIA zmienia cykl wydawania układów graficznych. Nadchodzi lawina nowych modeli, które będą się ukazywać co roku
AMD Radeon RX 8000 - architektura RDNA 4 skupi się na Ray Tracingu. Z kolei RDNA 5 ma być zbudowane od podstaw
Test laptopa Apple MacBook Air z procesorem M3. Całkiem wydajny i elegancki, ale czy warty swojej ceny?
Intel prosi producentów płyt głównych o zmianę domyślnych ustawień BIOS-u. Sprawa ma związek z niestabilnością procesorów
Test procesorów Intel Core i5-12400F vs AMD Ryzen 5 5600 - Sześć rdzeni do 600 złotych. Porównanie tanich i popularnych modeli