realna skala miasta
Biała Grań właśnie tak powinna wyglądać w TES V: Skyrim. Youtuber przedstawia miasto zbudowane w Unreal Engine 5
Fani serii The Elder Scrolls od studia Bethesda wiedzą, że miasta ukazane na przestrzeni gier, począwszy od Morrowind, cierpią na pewne stadium klaustrofobii. Piąta część cyklu nie pozostaje w tym odmienna, przemierzając mroźne tereny Skyrim również możemy trafić do mieścin, które niestety swoim rozmiarem przypomniają bardziej niewielkie forty lub nawet wsie (np. Morthal). Jednak youtuber Leo Torres pokazał jak mogłaby wyglądać Biała Grań, gdyby było to rzeczywiste nordyckie miasto.
NVIDIA zmienia cykl wydawania układów graficznych. Nadchodzi lawina nowych modeli, które będą się ukazywać co roku
AMD Radeon RX 8000 - architektura RDNA 4 skupi się na Ray Tracingu. Z kolei RDNA 5 ma być zbudowane od podstaw
NVIDIA GeForce RTX 50 - poznaliśmy specyfikację rdzeni dla kart graficznych Blackwell. Jest kilka rozczarowań
Historia PurePC bez cenzury z okazji 18. urodzin - Początki bywały trudne, jednak wyszliśmy na prostą i pozostajemy niezależni
Test smartfona Google Pixel 8a - czysty Android z 7-letnim wsparciem i genialny aparat. Czy trzeba czegoś więcej?