nvidia rtx 2000
Dzisiejsza aktualizacja Battlefield V przesunięta z powodu błędów
Listopadowe premiery jak Fallout 76 i Battlefield V nie mają chyba dobrej passy. Dziś, to jest 4. grudnia produkcja DICE miała dostać sporą aktualizację, niosącą między innymi nową historię w kampanii dla pojedynczego gracza. Mowa o kampanii niemieckiej o tytule Ostatni Tygrys. Wraz z aktualizacją w grze miał zadokować także nowy tryb Poligon oraz multiplayerowa mapa Panzerstorm. Jak się jednak okazuje aktualizacja została przez deweloperów przesunięta za sprawą błędów, które wynikły po drodze....
Battlefield V: daty i godziny pre-loadów. Xbox pierwszy w kolejce
Mamy XXI. wiek, a mimo wszystko w zależności od tego gdzie mieszkamy prędkość naszego połączenia sieciowego może diametralnie się różnić. Dlatego dość niesprawiedliwym jest, że w dniu premiery jakiejś gry jedna osoba może zagrać w nią już w godzinę od rozpoczęcia pobierania, a druga zaś na drugi dzień. Dlatego też ktoś mądry wymyślił pre-loady, czyli możliwość pobierania plików gry jeszcze przed premierą, by w "godzinie zero" móc już tylko dwukrotnie kliknąć na ikonę produkcji...
Battlefield V: poznaliśmy wymagania sprzętowe. Także pod RTX
Przy okazji premiery kart obsługujących technologię ray tracingu, pojawiły się także wątpliwości wśród graczy. Dotyczyły one potencjalnych wymagań sprzętowych gier, które miałyby obsługiwać ray tracing. Od początku pewnym było, że jeśli chodzi o zestaw, który zadowalająco obsłuży gry bazujące na RTX, to nie będzie tanio. Nasze testy chociażby w przypadku Shadow of the Tomb Raider wykazały, że aby uzyskać okolice 60 klatek na sekundę przy ustawieniach graficznych Ultra i w rozdzielczości...
Battlefield V ma problem z ray tracingiem. DICE obniży jakość grafiki
Wszyscy pamiętamy chyba dzień, w którym dowiedzieliśmy się, że premiera Battlefielda V została przesunięta z 19 października na 20 listopada. W miarę prędko można było pogodzić się z tą niefajną zmianą, ale teraz nadchodzi kolejna informacja od DICE, której już nie przełkniemy równie łatwo. Wygląda bowiem na to, że problem łączy się bezpośrednio z przesunięciem premiery - twórcy wciąż mają spory problem z optymalizacją gry, a największy z nich dotyczy - jak się wydaje - technologii...
NVIDIA prezentuje wygląd Battlefielda V z i bez ray-tracingu
Nowa seria procesorów graficznych Nvidii z serii RTX 2000 została zaprojektowana z myślą m.in. o śledzeniu promieni, co pozwala na odbijanie światła w czasie rzeczywistym i kinowe efekty w grach. Widać to zwłaszcza na powierzchniach lustrzanych, gdzie efekty odbijania się źródeł światła potrafią być graficznie fenomenalne. Podczas gdy w przeszłości byliśmy świadkami jedynie niewielkich próbek technicznych demonstracji tego, co jest możliwe dzięki śledzeniu promieni (np. podczas prezentacji Metro...
NVIDIA zmienia cykl wydawania układów graficznych. Nadchodzi lawina nowych modeli, które będą się ukazywać co roku
AMD Radeon RX 8000 - architektura RDNA 4 skupi się na Ray Tracingu. Z kolei RDNA 5 ma być zbudowane od podstaw
Test laptopa Apple MacBook Air z procesorem M3. Całkiem wydajny i elegancki, ale czy warty swojej ceny?
Intel prosi producentów płyt głównych o zmianę domyślnych ustawień BIOS-u. Sprawa ma związek z niestabilnością procesorów
Test procesorów Intel Core i5-12400F vs AMD Ryzen 5 5600 - Sześć rdzeni do 600 złotych. Porównanie tanich i popularnych modeli