nixxes
Ghost of Tsushima Director’s Cut - znamy wymagania sprzętowe gry na PC. W najniższych ustawieniach zagra niemal każdy
Ghost of Tsushima to bez wątpienia jeden z najlepszych tytułów stworzonych na konsole PlayStation, jednak już niebawem gra stanie się dostępna dla graczy pecetowych. W związku z tym wiele osób zaciera już na nią ręce, zwłaszcza że produkcja przygotowywana jest od razu w wersji Director's Cut z dodatkiem Iki Island. Pytanie tylko, jak mocny komputer da sobie radę z dziełem Sucker Punch? Dziś już znamy odpowiedź na to pytanie.
Ratchet & Clank: Rift Apart PC vs PlayStation 5 - porównanie jakości obrazu w natywnym 4K oraz z DLSS, FSR i XeSS
W tym roku na PC otrzymaliśmy już trzy gry od PlayStation Studios. Pierwszą był dopracowany i wciągający Returnal. Druga produkcja była już znacznie głośniejsza, bowiem mowa o The Last of Us: Part I. Tytuł od Naughty Dog, który błyszczał na konsoli PlayStation 5, w wersji komputerowej został wręcz koncertowo sponiewierany przez mniejsze lub większe niedoróbki techniczne i fatalną optymalizację. Gra do dzisiaj otrzymuje kolejne łatki, dzięki którym w końcu zaczyna prezentować oczekiwany stan....
Ray Tracing w grze Ratchet & Clank: Rift Apart tymczasowo nie będzie dostępny dla kart AMD Radeon
Dzisiaj na PC zadebiutuje kolejna gra od PlayStation Studios - tym razem mowa o platformowej grze akcji czyli Ratchet & Clank: Rift Apart. Za komputerowy port odpowiada zespół z Nixxes Software, który tym razem współpracuje także z NVIDIĄ. W PC-owej wersji Ratcheta możemy zatem liczyć na szereg technik od producenta kart GeForce, w tym DLSS (zarówno Super Resolution jak i Frame Generation), Reflex, metody antyaliasingu DLAA czy RTX IO. Gra oczywiście obsługuje również śledzenie promieni w czasie rzeczywistym,...
Ratchet & Clank: Rift Apart PC z pełnymi wymaganiami sprzętowymi. Gra wykorzysta DirectStorage w wersji 1.2
Kilka tygodni temu potwierdzono prace nad komputerową wersją kolejnej gry z PlayStation - tym razem na rynek trafi Ratchet & Clank: Rift Apart z 2021 roku. Hit studia Insomniac Games zadebiutuje na PC dokładnie za 2 tygodnie - 27 lipca. Teraz poznaliśmy garść nowych informacji na temat nadchodzącej wersji produkcji, w tym przede wszystkim oficjalne wymagania sprzętowe. Ratchet & Clank: Rift Apart ponadto jako pierwsza gra wykorzysta DirectStorage w wersji 1.2.
Ratchet & Clank: Rift Apart oficjalnie zmierza na PC. Dotychczasowy exclusive PlayStation 5 zadebiutuje na PC w lipcu
Jakiś czas temu w sieci pojawiły się informacje, jakoby Sony planowało wrzucić w lipcu na PC kolejną grę, pierwotnie debiutującą na konsolach PlayStation. Długo nie musieliśmy czekać na potwierdzenie, bowiem japońska korporacja ujawniła, że już 26 lipca na komputerach pojawi się Ratchet & Clank: Rift Apart, a więc najnowsza przygoda tytułowych bohaterów, do których dołącza tym razem Rivet. Wraz z ogłoszeniem zapowiedzi, potwierdzono pierwsze szczegóły komputerowej wersji gry.
AMD Radeon RX 8000 - architektura RDNA 4 skupi się na Ray Tracingu. Z kolei RDNA 5 ma być zbudowane od podstaw
Test laptopa Apple MacBook Air z procesorem M3. Całkiem wydajny i elegancki, ale czy warty swojej ceny?
Intel prosi producentów płyt głównych o zmianę domyślnych ustawień BIOS-u. Sprawa ma związek z niestabilnością procesorów
Reklamy na YouTube zaatakują nawet po zatrzymaniu wideo. Google nie ma litości dla osób bez subskrypcji YouTube Premium
AMD Radeon RX 8000 - nadchodząca seria kart graficznych ma bazować na niezbyt szybkich pamięciach GDDR6