bethesda game studios
Fallout: London - olbrzymia modyfikacja do Fallout 4 ponownie opóźniona. Powodem nadchodząca oficjalna aktualizacja do gry
Fallout 4 to gra, która w dniu debiutu była krytykowana między innymi za odstępstwa od kanonu serii. Nie przeszkodziło jej to jednak w osiągnięciu olbrzymiej popularności. Stoi za tym między innymi szerokie wsparcie dla modyfikacji. Aktualnie w produkcji znajduje się kilka totalnych konwersji produkcji Bethesda Game Studios. Jedną z najciekawszych jest Fallout: London. Z przyczyn niezależnych od twórców data premiery moda została ponownie przesunięta.
Starfield otrzymuje największą jak dotąd aktualizację. Poprawka rozwiązuje szereg istotnych problemów
Starfield to gra, która wzbudziła na premierę niemało emocji. Z jednej strony produkcja ma podstawy, na których można było zbudować potencjalny hit. Z drugiej, trapi ją wiele przypadłości mocno charakterystycznych dla gier Bethesda Game Studios. Problemem są też duże ograniczenia technologiczne. Amerykańska firma nie rezygnuje jednak z wydawania poprawek dla swojego dzieła. Światło dzienne ujrzała właśnie największa z dotychczas wydanych aktualizacji.
The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition z aktualizacją, która psuje kompatybilność z modami i dodaje znienawidzoną funkcję
The Elder Scrolls V: Skyrim to gra, która ma już 12 lat. Tytuł jednak wciąż jest żywy dzięki bardzo dobremu wsparciu dla modów. Odświeżona wersja produkcji, z dopiskiem Special Edition, doczekała się właśnie kolejnej oficjalnej aktualizacji, która wywołała kontrowersje wśród graczy. Ponownie popsuta została bowiem kompatybilność z wieloma modami korzystającymi z SKSE. Wprowadzono także bardzo niepopularną wśród graczy funkcję.
The Elder Scrolls: Castles - Bethesda przygotowała mobilną odsłonę serii. Fallout Shelter w średniowieczu
Zapewne spora część z nas z niecierpliwością czeka na kolejną odsłonę serii The Elder Scrolls od studia Bethesda Softworks. Producent postanowił jednak nieco umilić ten czas, niespodziewanie udostępniając nowy tytuł, który również rozgrywa się w kultowym uniwersum. Natomiast tym razem mamy do czynienia z typowo mobilną grą, tak więc większe nadzieje powinniśmy odłożyć na bok. Produkcja The Elder Scrolls: Castles otworzy przed nami możliwość zarządzania własnym królestwem.
Starfield nie wykorzystuje w sposób optymalny nośników SSD. Może to prowadzić do spadków liczby klatek na sekundę
Starfield jest grą, która była optymalizowana przede wszystkim pod sprzęt AMD. Nawet to jednak nie gwarantuje braku problemów. Wielu użytkowników doświadcza delikatnych przycięć obrazu podczas podróżowania po niektórych lokacjach, niezależnie od konfiguracji sprzętowej. Okazuje się, że główną przyczyną może być nieoptymalne wykorzystywanie przez grę nośników SSD. Choć nie jest to problem krytyczny, to posiadaczy mocniejszego sprzętu może on nieco irytować.
Intel ARC A770 jest poniżej minimalnych wymagań gry Starfield. Tak twierdzi dział wsparcia Bethesdy
Posiadacze kart graficznych Intela nie są zadowoleni z tego, jak działa na nich gra Starfield. Wśród problemów wymienia się niestabilność tytułu w niektórych lokalizacjach, czy pojawiające się czasami artefakty graficzne. Intel na bieżąco wydaje aktualizacje sterowników, które mają za zadanie rozwiązać te problemy. Kwestia wsparcia dla układów Intel ARC jest ciekawa także w kontekście ostatniego oświadczenia działu wsparcia Bethesdy.
Starfield cieszy się ogromną popularnością. Ujawniono liczbę równoczesnych graczy na wszystkich platformach
Oficjalna premiera gry Starfield już za nami. Wiele wskazuje na to, że Bethesda może odtrąbić sukces, ponieważ gra cieszy się bardzo dużą popularnością. Choć aktualne statystyki liczby równoczesnych graczy na platformie Steam tak bardzo nie imponują, to przytłaczający odsetek osób sięgnął po grę w ramach usługi Game Pass. Wersja PC-towa usługi kosztuje około 40 zł za miesiąc, co stanowi zaledwie ułamek ceny, którą trzeba zapłacić za cyfrową kopię Starfielda.
Starfield - porównano grafikę ostatecznej wersji gry z prezentacją z 2022 roku. Czy można mówić o gorszej jakości?
Każda gra ulega zmianom podczas procesu produkcyjnego. Czasami na skutek zabiegów optymalizacyjnych otrzymujemy tytuły charakteryzujące się gorszą jakością oprawy graficznej, niż na opublikowanych wcześniej materiałach wideo i zrzutach ekranu. Jeden z graczy postanowił porównać prezentację Starfielda, która odbyła się w 2022 roku, z finalną wersją gry. Rezultat porównania nie jest do końca jednoznaczny, ale raczej doszło tutaj do downgrade'u.
Starfield - mod wprowadzający obsługę technik NVIDIA DLSS 2 oraz Intel XeSS jest już dostępny
Choć formalna premiera Starfielda dopiero przed nami, to nabywcy edycji Premium już rozpoczęli zabawę. Nowa produkcja Bethesdy trzyma poziom, ale niektórzy gracze i recenzenci są delikatnie rozczarowani. Pewne jest, że gra będzie imponowała liczbą modyfikacji. Jeden z pierwszych modów wprowadza wsparcie dla technik upscalingu obrazu NVIDII i Intela. Standardowa wersja gry oferuje niestety jedynie funkcję AMD FSR 2.
The Elder Scrolls VI - skończono przedprodukcję gry, ale premiera to wciąż perspektywa kilku lat
Bethesda Game Studios koncentruje się w tej chwili przede wszystkim na grze Starfield. Choć premiera tytułu jest już bardzo bliska, to zapewne sporo pracy będzie także przy opracowywaniu i wydawaniu poprawek oraz potencjalnych dodatków DLC. W 2018 roku zapowiedziano jednak także nową odsłonę cyklu The Elder Scrolls. Prace nad grą postępują, ale wielu graczy jest rozczarowanych faktem, że jej premiera to jeszcze kwestia kilku lat.
Starfield - bugi w nowej grze Bethesdy to ponoć rzadkość. Potwierdzają to doniesienia z kilku niezależnych źródeł
Zbliżamy się do premiery kolejnej dużej gry Bethesdy – Starfielda. Tytuł formalnie zadebiutuje na rynku 6 września, ale posiadacze edycji Premium będą mogli zacząć rozgrywkę już 1 września. Gry amerykańskiego dewelopera są znane z pokaźnej liczby błędów w dniu ich premiery. Wielu graczy spodziewa się, że podobnie będzie w przypadku Starfielda. Według najnowszych doniesień, ma to być jednak wyjątek w dotychczasowym dorobku studia.
Fallout 4 doczekał się trzeciej części moda Sim Settlements 2. Na graczy czeka ulepszone budowanie baz i nowe wątki fabularne
Praktycznie wszystkie gry RPG Bethesdy, które zostały wydane po 2000 roku, cechują się wysoką podatnością na modowanie. Zapewnia im to nieustanną popularność, pomimo faktu, że są pozycjami skierowanymi do pojedynczego gracza i mają sporo lat na karku. Podobnie jest w przypadku Fallouta 4, który doczekał się właśnie trzeciej i ostatniej części moda Sim Settlements 2. Jest to jedna z najlepszych modyfikacji do czwartej odsłony cyklu.
The Elder Scrolls IV: Oblivion - czy powstaje remake gry Bethesdy z 2006 roku? Tak sugeruje wpis zamieszczony na Reddicie
Cykl The Elder Scrolls jest jednym z najbardziej zasłużonych w historii. Aktualnie wiemy, że w produkcji znajduje się szósta odsłona serii, ale premiera jest wciąż prawdopodobnie odległa. W Internecie pojawiły się też ostatnio pogłoski o tym, że może powstawać remake lub remaster The Elder Scrolls IV: Oblivion. Nie jest to, co prawda, najlepsza odsłona cyklu, ale nowa wersja mogłaby poprawić wiele elementów, które przeszkadzały w oryginalnym wydaniu gry.
Starfield - moder zapowiada dodanie obsługi DLSS 3 już w trakcie przedpremierowego dostępu
Niedawno świat obiegła wiadomość o partnerstwie pomiędzy AMD, a Bethesdą przy produkcji gry Starfield. W rezultacie tytuł ma być w szczególny sposób zoptymalizowany pod najnowszy sprzęt pierwszej z tych firm. Nie to jednak wywołało największe oburzenie. Wspópraca pomiędzy dwoma firmami oznacza najprawdopodobniej, że w Starfieldzie nie uświadczymy oficjalnie wsparcia dla innej techniki upscalingu niż FSR. Zmienić to postanowił znany moder.
AMD Radeon RX 8000 - architektura RDNA 4 skupi się na Ray Tracingu. Z kolei RDNA 5 ma być zbudowane od podstaw
Test laptopa Apple MacBook Air z procesorem M3. Całkiem wydajny i elegancki, ale czy warty swojej ceny?
Intel prosi producentów płyt głównych o zmianę domyślnych ustawień BIOS-u. Sprawa ma związek z niestabilnością procesorów
AMD Radeon RX 8000 - nadchodząca seria kart graficznych ma bazować na niezbyt szybkich pamięciach GDDR6
Reklamy na YouTube zaatakują nawet po zatrzymaniu wideo. Google nie ma litości dla osób bez subskrypcji YouTube Premium