Borderlands 3 - twórcy naprawili płynność gry oraz bugi
Pomimo tego, że Borderlands 3 to jedna z największych gier tego roku, deweloperzy nie zdołali zoptymalizować należycie gry na premierę. Sytuacja dotyczy zarówno wydajności tytułu na PC, jak również na każdą z konsol. W grze trudno było uzyskać stabilny klatkaż, jak również dochodziło do tzw. stutteringu. Ponadto implementację DirectX 12 można okrzyknąć mianem eksperymentalnej, gdyż nawet studio Gearbox odradza granie w ten sposób. Studio Gearbox opublikowało właśnie nową łatkę, która może wyeliminować przynajmniej część usterek technicznych, jakie trapiły tego sieciowego loot shootera. Przy okazji patch wprowadza również usprawnienia i modyfikacje rozgrywki.
Gearbox wypuścił nową aktualizację Borderlands 3. Wprowadza ona poprawki techniczne, jak również zmiany balansu rozgrywki.
Patch, który wydał Gearbox przede wszystkim minimalizuje ilość doczytywania się tekstur w tle podczas przycelowywania. Powinno to ustabilizować płynność gry, która mogła dramatycznie spaść w trakcie tej czynności. Innym bugiem, z którym uporali się twórcy były przycięcia gry, do których dochodziło u osób z długą listą znajomych. Ponadto deweloperzy poprawili ogólną stabilność gry. Wiele pozostałych poprawek tyczy się również funkcjonowania UI, trybu splitscreen, a także multiplayera. Pełną listę zmian można zobaczyć pod tym adresem. Poza sferą techniczną, Gearbox wprowadził liczne poprawki do rozgrywki, zmieniając jej balans, a także eliminując kilka bugów.
Borderlands 3 debiutuje na PC z mnóstwem bugów
Jeden z nich tyczył się mini-bossa o nazwie KillaVolt. Jego pokonanie było niezwykle trudne ze względu na pokrywanie przez niego całej podłogi elektrycznością. Gearbox twierdzi, że był to glitch, chociaż niektórzy użytkownicy oficjalnego forum w to nie wierzą. Wielu osobom może się natomiast nie spodobać osłabienie Porcelain Pipe Bomb, najpotężniejszego granatu w całej grze. Jego moc objawiała się tym, że był w stanie on wybuchnąć kilkukrotnie po kontakcie z jakimkolwiek obiektem. Dzięki niemu można było wygrać walki z bossami w przeciągu kilku sekund. Coś za coś... Fani Zane'a powinni się natomiast ucieszyć ze znacznego zwiększenia obrażeń jego hologramu oraz drona, natomiast FL4Kowi stonowano umiejętność Guerillas in the Mist (czas i ilość krytycznych obrażeń).